poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Sesje + nowe skórki!

Witajcie!
Sesje pojawią się nieco później (zapewne jeszcze w tym tygodniu), ale już są zrobione i tylko czekają na sklejenie (jako takich pędzli nie udało mi się znaleźć, więc nie liczcie na rewelacje). Będą osobne sesje, tzn. kilka osób ma zrobione 3 zdjęcia osobno. Do tego sesja z każdym itemem osobno. Czekają mnie więc dwie sklejki i oczywiście każda z osobnych sesji do sklejenia osobno. Będzie dużo roboty...
Jak na razie chciałabym przekazać newsy od Tigrounette. Na stronie głównej jest po angielsku i w sumie problemem nie jest przetłumaczenie przez Google, ale postaram się wymienić tylko te najważniejsze informacje.
Pierwszą sprawą są nowe skórki: jeśli dobrze zrozumiałam, pierwsze mają pojawić się już w tym tygodniu.

Tiga wspominała coś jeszcze o nowych płatnościach, ale niewiele udało mi się wywnioskować.
Drugą sprawą są tribe. Na początku lata pojawią się fora tribowe. Dla mnie to ogromne ułatwienie - jeśli oczywiście jeszcze mój tribe wytrzyma :D Do tego planują coś w rodzaju "testu myszki". Wspomniany był też server 801, ma coś się na nim dziać, ale też niezbyt dużo mi się udało dowiedzieć :)
Czekamy z niecierpliwością na nowe futra! A wy czekajcie na sklejki, które pojawią się niebawem :]
Pozdrawiam
Pedzia
_____________________
SESJE

Podziękowania dla: Miyukiv, Grubciaaa, Natallcia, Yvetta oraz Laysha.
Podziękowania: po raz drugi dla Miyukiv i Natallci, a do tego dla Nempika.

Miłej gry! ;3
Pedzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz