niedziela, 29 kwietnia 2012

Nowe rzeczy w edytorze + zaproszenie!

Witajcie!
Dzień jest przepiękny, świeci słońce i wieje przyjemny wiaterek. Aż chce się wyjść na spacer, ale ja, zarówno jak i Miyukiv i wiele innych nałogowców wolimy siedzieć i zbierać jajka na naszej ulubionej grze - tfm :D
Zacznijmy od tego, że jeszcze można zbierać jajka. Ja się cieszę, bo nie mam jeszcze kury na głowę, na czym chyba mi najbardziej zależało :D
Drugą sprawą jest nowy blog Miyukiv: http://megustatribe.blogspot.com/ - zapraszam serdecznie! Jest to blog o moim tribie. Dla pełnej jasności powstał on z pomysłu Miy, a nie mojego :D Nie spodziewałam się, ale bardzo dziękuję.
Trzecią sprawą jest powrót do mojego bloga o Wonderlife. Powrót przewiduję na dziś. Pojawią się nowe posty i tradycyjny wybór dnia. Zapraszam! http://mania-pisania-wonderlife.blogspot.com/
Czwartą i chyba najważniejszą sprawą są nowe rzeczy w Map Editorze. Otóż są to... ekrany!

Tak wyglądają. Jeden mały, drugi duży. Jak je umieścić?
Nie jest to na pewno nic skomplikowanego. Nie są to kody ani hacki. A myślałyśmy tak z Miy - co można stwierdzić po poście na jej blogu :D Wystarczy tylko kliknąć i przeciągnąć na mapkę... proste ;)

A jak włączyć filmik? Po zrobieniu mapki automatycznie pod ekranem pojawi się strzałka i dwie kreski. Kilkając na strzałkę pojawi się okienko, w które należy wkleić link z youtube. Kreski to rzecz jasna pauza ;)

To będzie na dziś tyle.
Pozdrawiam!
Pedzia.

4 komentarze:

  1. supcio teraz oglądać filmiki w naszym pokoju tribowym

    pozdrawiam Sekamento

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem bo w naszym pokoju tribowym ja nie widzę tej strzałki a pałze widzę co to może być ??? .

      Usuń
    2. Może jest czymś zasłonięta? Powinna być. Nie mam pojęcia, to nowa opcja więc problemy pewnie mogą się zdarzać.

      Usuń
  2. a jak się robi długą mapę w transformice??? XD

    OdpowiedzUsuń