niedziela, 13 maja 2012

Apel

Bardzo mi miło stwierdzić, iż blog ma już 8000 wejść. To niesamowite, ale biorąc pod uwagę fakt, że osoba chociażby zmieniająca strony nabija sama 20 wejść, już nie jest takie strasznie niesamowite. Bardzo Wam dziękuję za wejścia. Cieszę się, że oprócz moich znajomych wchodzą tu osoby, których - muszę przyznać - nie znam. Miło mi jest widzieć wiadomości "Hej, super masz blog" albo chociaż "Czytam twojego bloga". Miło wiedzieć, że wiele osób oczekuje nowych postów - szczerze. Teraz nie mam za bardzo o czym pisać. Mogę zapowiedzieć skórkową sesję, która odbędzie się zaraz po dodaniu nowych skórek. Staram się poświęcać blogowi trochę czasu codziennie doglądając zakładek i komentarzy. Ale z czasem pomysły się kończą - nie wiem, o czym mam wam napisać. Dlatego bardzo proszę: jeśli masz fajny pomysł na ciekawy konkurs, w którym może wziąć wiele osób, urozmaicenie bloga - nowe zakładki, nowe posty, może jakieś zabawy jak cotygodniowa krzyżówka, urozmaicenie różnymi gadżetami - skontaktuj się ze mną! To dla mnie bardzo ważne, żeby czytelnicy się tu nie nudzili i oprócz nowinek, które i tak każdy może sobie sam przetłumaczyć, znalazły się też tu urozmaicenia, które zatrzymają na dłużej. Kontakt: w komentarzach, na pw na myszkach - Podea, lub gg: 31597861. Ciekawe pomysły wezmę pod uwagę.
Drugą sprawą są negatywne komentarze. Absolutnie mi to nie przeszkadza, ale jeśli coś ci się nie podoba - napisz! Jeśli nie podoba ci się tło, czcionka, to, o czym piszę lub w jaki sposób piszę, zakładki lub cokolwiek innego - bardzo proszę o napisaniu w komentarzach lub na gg. To też jest dla mnie ważne. Staram się żeby blog był dla Was jak najlepszy - być może moje gusta nie są Waszymi gustami. Jeśli danie oceny negatywnej pod postem lub w ankiecie ma być tylko żartem - odpuść sobie. Pisałam o tym kiedyś; nie zacznę wrzeszczeć, płakać, nie zamknę bloga ani się tym specjalnie nie przejmę. Jeśli nie masz powodu, ja nie zwracam uwagi.
Dziękuję za przeczytanie i wytrwałość
Pozdrawiam i miłej gry!
Pedzia ;3

2 komentarze:

  1. Nie chciało mi się czytać ale co do negatywnych komentarzy bez obrazy ale ten nagłówek dziwnie wygląda jak jest jjego taka połówka ziąą *_* tak ogólnie kocham twój blog mimo,że rzadko na niego wchodzę. Dziękuję za uwagę i zapraszam do nas :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Blerze, ale głupi blogspot nie chce wyśrodkować :D

      Usuń