sobota, 31 marca 2012

Rybny event!

Już w ten, pierwszy kwietniowy (a dokładniej marcowo-kwietniowy) weekend pojawi się, długo wyczekiwany, rybny event! Jak się okazuje, pełną angielską nazwą jest April Fool's Day. Jak coś nowego się pojawi - będę edytowała newsa.
Miłej gry!

No i jest!
Obiecana sklejka składająca się z wszystkich rybnych itemów. Jeden item powtarza się dwa razy, ale to dlatego, że Wickuu wyszło fajne ujęcie, a Dakoc nie miała ani jednego zdjęcia. Bardzo dziękuję wszystkim za zgodę na zrobienie zdjęć. A już niedługo sesja-konkurs rybny. A nagrodą... Nagrodą jest satysfakcja! :D


_______________________
Poradniki już dostępne w odpowiedniej zakładce.
Czeka mnie jeszcze przeniesienie poradników ze strony głównej do zakładki. Uhh!
__________
Zauważyłam coraz więcej ocen negatywnych na blogu - czy to w ankiecie, czy pod postami. Nie jestem zła, ale naprawdę proszę - jeśli coś wam nie odpowiada, piszcie! Jeśli wszystkie te oceny są fałszywe, żeby "zrobić mi na złość" to nie liczcie, że będę tutaj wrzeszczeć, płakać, zamykać bloga czy nie wiadomo co. Jeśli nie sądzicie tak naprawdę, odpuśćcie sobie. Postaram się naprawić wszystko, co dla was jest jeszcze niedociągnięte, czy to więcej zakładek, postów... Sama nie umiem czytać w myślach, dlatego proszę.
_______________
SESJA!

Zbieram wypowiedzi na temat sesji. Każda osoba, która chciałaby wypowiedzieć się na ten temat i wybrać jedną lub dwie osoby według niej najlepsze, proszone są na gg (31597861). Będzie możliwość zachowania anonimowości.
Jako pierwsza wypowiada się Corfu (nick na jej prośbę został skrócony):
Sądzę, że Cium i Kasia wyszły świetnie, Dino też nawet, nawet. Najlepiej chyba one no i Dako oczywiscie ;3 :D
Drugą osobą jest Kasiulas:
Podoba mi się ujęcie samego Dinozaurdwa to na górze :) . Osobiście to moje z Ciumciałke też mi sie podoba. Najbardziej podobają mi sie 2 os. Dinozaur i Ciumciaj :D Moje sie mi tez podoba.
Jak na razie wygrywają Cium, Dino i Kasia. Potrzebne jeszcze kilka wypowiedzi :D

3 komentarze:

  1. Czy zrobisz konkurs na redaktora?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie, bo przekonałam się, jakie jest zaangażowanie. Zrobiłam już dwa konkursy i ledwo jeden mogłam doprowadzić do końca (ale i tak po nagrodę nikt się nie zgłosił). Przyjmuję zgłoszenia na e-mailu, ale aktualna liczba redaktorów mi wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bardzo lubię twojego bloga Pedziu. :d

    OdpowiedzUsuń