sobota, 18 lutego 2012

Eventy Karnawałowe

















A więc wczoraj odwiedził nas karnawałowy event! Mam screen mapki ''555'':

Na tym screenie widać myszki bawiące się na karnawale. By dostać jeden z trzech itemów należy kliknąć przycisk na klawiaturze ''E'', po czym pojawi się konfetti, jak widać na screenie wyżej po prawej stronie na ''trybunach'' mysz puszcza konfetti. Oto cienie itemów. Przepraszam, ale jeszcze nie zdobyłam i nie mam jak pokazać pełnych wersji:






Te itemy znajdziemy wchodząc w menu -> shop -> zjeżdżamy na dół suwakiem.
Pa! :3

EDIT by Pedzia:
Mam itemy, pokażę wam je już "odsłonięte".
Wieczorem być może pojawi się sesja karnawałowa, ale materiałów mam mało (wiecie, że możecie się do mnie zgłaszać z chęcią "pozowania").

Niezłe, prawda?
Zdobywa się je kolejno na karnawałowych mapkach puszczając kilka razy konfetti (klawisz E, S lub strzałka w dół).
To tyle, papa ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz